اسامی پذیرفته‌شدگان دانشگاه امام صادق(ع) اعلام شد + لینک مشاهده اسامی

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به اینکه ثبت‌نام از افراد پذیرفته شده به صورت مجازی انجام می‌شود، لذا پذیرفته‌شدگان لازم است به منظور اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق(ع) واحد برادران به نشانی www.isu.ac.ir و واحد خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir مراجعه کنند. عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان به سامانه ثبت‌نام مؤسسه در زمان مقرر، به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

آن‌ دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند و هم اکنون نیز در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، می‌بایست از دو رشته قبولی اعلام شده یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام و به تحصیل بپردازند و ثبت‌نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.
متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند درصورت داشتن هر گونه سؤال و یا اعتراض باید موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق(ع) پیگیری کنند.

برای مشاهده اسامی پذیرفته‌ شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) درآزمون سراسری سال 1400 کلیک کنید: سازمان سنجش

منبع: فارس