نماینده مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دائمی شود (۲۲ مهر ۱۴۰۰)

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شورای کانون‌های بازنشستگان کشوری استان بر لزوم اجرای کامل قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و دائمی شدن اجرای این قانون تاکید کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر تکریم و حمایت از بازنشستگان تصریح کرد: این افراد عمر و جوانی خود را برای خدمت به این کشور صرف کرده اند و نیاز است که در دوران سالمندی و بازنشستگی از آن‌ها حمایت کامل صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن کامل قانون همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان، گفت: علاوه بر این، اجرای این قانون باید بصورت دائمی باشد تا دغدغه و نگرانی برای بازنشستگان ایجاد نشود.

عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه بر پرداخت معوقات بازنشستگان تاکید کرد و افزود: بازنشستگان با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند و نیاز است که در شرایط اقتصادی فعلی حتما تسریع در پرداخت معوقات آن‌ها صورت گیرد.

رشیدی بر لزوم پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان هم تاکید کرد و افزود: این افراد جوانی خود را در جنگ تحمیلی و سختی‌های پس از آن سپری کرده اند و ضروریست که اکنون از مزایای مناطق جنگی برخوردار شوند.

منبع: خانه‌ملت


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news