شکست استقلال ۵ روز مانده به بازی با هوادار درلیگ برتر

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از اینکه استقلال در دومین بازی تدارکاتی‌اش محک بخورد، مقابل تیم پیکان قرار گرفته بود که آن بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. استقلال، اما در دومین بازی تدارکاتی خود نیز به نتیجه مطلوبی نرسید و مقابل تیم ملی دانشجویان شکست خورد. در این بازی فرهاد مجیدی از ترکیب اصلی استقلال استفاده کرد و همه بازیکنانی که در هفته اول به میدان می‌روند را وارد این این بازی کرد، اما نتیجه عملکرد بازیکنان و مربیان استقلال شکست یک برصفر مقابل تیم ملی دانشجویان بود. دراین بازی فرهاد مجیدی از این ترکیب در ابتدای رقابت استفاده کرد:

سید حسین حسینی، عارف آقاسی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، وریا غفوری،  آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد

درجریان این بازی رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، فردین رابط، سعید مهری، محمد جواد به‌آفرین، بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رضا آذری برای استقلال به میدان رفتند. گل تیم ملی دانشجویان در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید. این بازی درشرایطی برگزار شد که هم سرمربی تیم ملی و هم سرمربی تیم امید ایران در ورزشگاه حضور داشتند.

شکست استقلال 5 روز مانده به بازی با هوادار درلیگ برتر