اسلامی: خودم داشتم در زمین بازی می‌کردم| عصبانیت من از فلاحت دلیل خاصی نداشت

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا اسلامی سرمربی مس کرمان پس از برتری مقابل کاله آمل گفت: این اولین بازی ما در لیگ بود و همیشه بازی اول سخت است. آیزایا و ایگور خیلی دیر به ما اضافه شدند و برای همین هم فرصتی برای تمرین نداشتیم و باید مدام لب خط سیستم‌ها را تکرار می‌کردم. در واقع خودم داشتم در زمین بازی می‌کردم و کار سختی بود.
او درباره تیم کاله هم گفت: به آقای سلیمانی و مجموعه کادر فنیاین تیم تبریک می‌گویم، تیم جنگنده و خوبی را درست کردند. آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم امیدوارم این کاری که دارند انجام می‌دهند و پشتوانه سازی که برای بسکتبال انجام می‌دهند انشالله با حمایت مسئولان همراه باشد و تا این بازیکنان لایه به لایه بالا بیایند و آن‌ها را در تیم ملی ببینیم.
اسلامی در ادامه گفت: ما ۴۰ دقیقه کوتاه نیامدیم. دفاع بسیار خوبی داشتیم علی رغم اینکه توپ‌های ما نمی‌رفت و در سه چهار دقیقه پایانی توپ‌ها گل می‌شد، اما ثبات و ایمان به کار بچه‌ها باعث شد موفق شویم. ضمن اینکه حضور مدیرعامل باشگاه و اعضای تیم فوتبال مس کرمان روحیه مضاعفی به ما تزریق کرد.
سرمربی مس درباره عصبانیت از فلاحت در دقایق پایانی بازی هم گفت: عصبانیت من از فلاحت دلیل خاصی نداشت، ولی بازیکنان با تجربه باید باهوش باشند و بدانند در چنین بازی‌هایی حریف می‌خواهد از آن‌ها فول بگیرد و باید خیلی مواظب باشند. از نتیجه راضی‌ام، ولی ما خیلی کار داریم.