داورزنی: مشکلی برای صحبت کردن با داوران معترض نداریم | از سرمربی تیم ملی جوانان تا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد مشکلات برنامه دور رفت لیگ برتر گفت: برنامه بازی‌ها طبق جایگاه تیم‌ها قرعه کشی شد و اگر برخی میزبانی‌های مشترک برای تیم‌های همشهری و استانی پیش آمده ناشی از همین موضوع بوده است که خود تیم‌ها در جریان قرعه کشی خواستار چنین روشی بودند و اگر قرار بر چنین اتفاقی نبو، تیم‌ها می‌بایستی این اختیار را به سازمان لیگ می‌دادند!
او در خصوص خودداری تعدادی از داوران سرشناس و بین المللی در نشست قبل از فصل گفت: اینکه فلان فدراسیون ورزشی، چون ۴۰۰ درصد دستمزد داوران را افزایش داد و والیبال هم باید این کار را انجام دهد، حرف درستی نیست. اصلا نمی‌باید خودمان را با فوتبال قیاس کنیم و ما منابع معدودتری داریم. البته ما سال گذشته هم این کار را انجام دادیم و امسال هم نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستیم. با یکی دو تن از این داوران هم گفتگو داشتم و اینکه یک عددی را خودشان تعیین کنند، هرگز موافق نیستم.
داورزنی همچنین در مورد اعتراض سال گذشته تنی چند از ناظران باتجربه والیبال (پورکاشیان، صدری و حق بین) و اجابت تقاضای آن‌ها گفت: این دوستان از بزرگان والیبال هستند و ما هیچ مشکلی با آنان نداریم و همواره آماده صحبت با این عزیزان در خصوص مشکلات پیش آمده هستیم و به هر حال ناظران شهرستانی هم از ما توقعاتی دارند که نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم.
رئیس فدراسیون والیبال در خصوص تغییرات در بخش‌های مختلف فدراسیون هم گفت: همچنان در حال جمع بندی روی برخی کمیته‌ها از جمله کمیته آموزش هستیم و همانطور که می‌دانید جهانگیر سیدعباسی از کمیته آموزش رفته است.
داورزنی در پاسخ به این سوال که فعلا با مشخص بودن سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان، تکلیف سرمربی تیم ملی جوانان چه زمانی مشخص می‌شود گفت: سرمربی تیم ملی جوانان را هم انتخاب کرده ایم و تا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود.
او در خصوص نشست اخیر با بهروز عطایی هم گفت: عطایی با توجه به عملکرد خوبش تا المپیک ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی خواهد بود و همه نظر خوبی برای استفاده از مربی ایرانی در راس تیم ملی دارند. در نشست با او پیرامون برنامه‌های سال آینده و حضور در لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی جهان بود که قرار شد برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه دهد.