آیت الله علم الهدی: رسالت روحانیت رویارویی با جاهلیت است

حمید محمدیان | شهرآرانیوز؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر سفره جاهلیت برچیده شود، اجرای رسالت و جهانی شدن حکومت حضرت مهدی (عج) در دنیا محقق می‌شود و توفیق در این عرصه، قدم برداشتن در خط زمینه سازی ظهور است.

به گزارش شهرآرا، آیت ا... سیداحمد‌علم الهدی در مراسم یادواره ۲۹ شهید مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) و صاحب الزمان (عج) مشهد و نکوداشت حجت الاسلام امامی پور، مؤسس این مدارس، از رسالت روحانیت در مقابله با جاهلیت استکباری در جهان امروز گفت و بیان کرد: جریان استکباری تلاش می‌کند اساس اسلام، نام پیامبر (ص) و سنت و تمدن اسلامی را براندازد که بر این اساس باید در مقابله با آن سفره جاهلیت قرن را برچینیم و در این راه با همه وجود فداکاری کنیم.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در ادامه به اهمیت و جایگاه اخلاص در خدمت به ساحت، ولی عصر (عج) اشاره کرد و افزود: اگر خدمات فردی و نهادی متکی بر اخلاص باشد، آثار مفید و دائمی خواهد داشت و برای آخرت، عاقبت و نتیجه انسان هم بسیار مؤثر است.

آیت ا... علم‌الهدی افزود: مدرسه حضرت مهدی (عج) با امکانات محدود و مختصر در مسجد تشکیل شد، اما جدی، مجاهدانه و جدا از همه حواشی همراه با اخلاص پیش رفت تا زمانی که به حجت الاسلام نظافت منتقل و به تشکیلات آموزشی وسیع و مؤثر برای پرورش طلاب و فضلا تبدیل شد.

در این مراسم که در محل مسجد فقیه سبزواری برگزار شد، از خانواده شهدای این مدارس و حجت الاسلام امامی پور قدردانی و از کتاب «ما صاحب داریم» و سایت «شبکه امامی پور» رونمایی شد.
مدیریت و پایه گذاری دو مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) و حضرت مهدی (عج) با تربیت ۸۰۰ طلبه، ساخت دو مسجد، درمانگاه و تأسیس صندوق قرض الحسنه از فعالیت‌های حجت الاسلام امامی‌پور است.