وضعیت استفاده از VAR در بازی ایران و لبنان به کجا رسید؟

به گزارش شهرآرانیوز، وب سایت عربی کووورة خبر داد که امروز جمعه ورزشگاه رفیق حریری در شهر صیدای لبنان تجهیزات فناوری کمک داور ویدئویی را دریافت کرد تا این استادیوم به شکل ‌ویژه ای برای دیدارهای تیم ملی لبنان مقابل ایران و امارات در روزهای 11 و 16 نوامبر (20 و 25 آبان) آماده باشد.

به گفته منابع کووورة، مراحل کابل کشی استادیوم آغاز شده است و تا چند روز دیگر اتاق تصویری به طور صددرصدی آماده استفاده خواهد شد و انتظار می رود هیئت های آسیایی نیز برای بازدید از ورزشگاه و سایر تدارکات این استادیوم، راهی لبنان شوند.

این وب سایت در پایان نوشته است: این برای نخستین بار است که یک دیدار با استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی در لبنان برگزار می شود و ورزشگاه صیدا اولین استادیومی است که شاهد این اتفاق خواهد بود. نکته قابل توجه این است که فدراسیون فوتبال لبنان با هزینه های شخصی، هر آنچه که AFC از آنها خواسته شده بود را برای این مسابقه آماده کرده است.

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر روز پنج شنبه 20 آبان به مصاف لبنان می رود. شاگردان اسکوچیچ سپس راهی اردن می شوند تا در تاریخ 25 آبان با سوریه دیدار کنند. در حال حاضر ایران با 10 امتیاز صدرنشین گروه است و لبنان نیز با 5 امتیاز در رده سوم جای دارد.

منبع: ورزش سه