تبدیل ۷ سالن ورزشی شهرداری مشهد به مرکز واکسیناسیون

به گزارش شهرآرانیوز، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از تبدیل ۷ سالن ورزشی متعلق به شهرداری مشهد به مرکز واکسیناسیون خبرداد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل زاده در خصوص برنامه‌های برنامه‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ایام کرونا در شهریور ماه سال جاری، اظهار کرد: اکران هزار و ۲۳۴ سازه شهری (بیلبورد، استرابورد، آویزو قاب عکس) به مساحت ۵ هزار و ۱۰۳ متر مربع از مهم‌ترین اقدامات ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کلیه اکران‌های صورت گرفته در این ایام با موضوع کرونا، شهدا، مدافعان سلامت و روز پزشک بوده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: راه اندازی و تبدیل ۷ سالن ورزشی و ۵ فرهنگسرا و مرکز فرهنگی، به مرکز واکسیناسیون از دیگر اقدامات مهم ما به‌شمار می‌آید.

اسماعیل زاده تاکید کرد: تجهیز و راه اندازی مرکز واکسیناسیون فردی و خودرویی با مشارکت مرکز بهداشت شماره دو و تاکسیرانی، از جمله اقداماتی بوده که شهرداری مشهد در بحث کرونا به آن ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به واکسیناسیون بیش از ۸۰ هزار نفر از شهروندان در مراکز واکسیناسسیون شهرداری، افزود: تجهیز و راه اندازی مرکز واکسیناسیون فردی با مشارکت نظام پرستاری مشهد، اطلاع رسانی محیطی و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی فرهنگسرا‌ها از دیگر برنامه‌های ما بوده است.