خانه نشینی ناظرین و داوران خراسانی والیبال!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال درحالی امروز در شهر‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد که باز هم ناظرین و داوران والیبال خراسان سهم و نقشی در آن ندارند و خانه نشین هستند!
ناگفته نماند که در سال‌های نه چندان دور و در لیگ‌های مختلف حضور ناظرین و داوران والیبال خراسان حال و هوای دیگری داشت و هر هفته در کار ناظری و قضاوت سهم بسزایی داشتند، اما چند صباحی است که تنها داور بین المللی والیبال خراسان که در دوره‌های قبل از جمله داوران برتر لیگ کشور بود و بازی‌های حساس را به خوبی قضاوت کرده بود و به همراه سه داور ملی و جوان این روز‌ها مورد بی مهری کمیته داوران فدراسیون قرار گرفته اند و سهمی در لیگ این فصل ندارند.
این طور که شنیده می‌شود علیرغم اینکه برای حل مشکلات جلساتی با حضور مسئولین و رییس فدراسیون برگزارشده، اما همچنان مشکلات پابرجاست و این افراد در لیگ حضور ندارند.
ناظرین مشهدی نیز که کوله باری از تجربه را در اندوخته دارند و همیشه یک پای ثابت لیگ‌های مختلف بودند این روز‌ها آنهاه م مورد بی مهری قرارگرفتند و در لیگ دیده نمی‌شوند.
گفتنی است که هفته سوم فقط وحید خراسانی داور ملی و جوان والیبال خراسان به عنوان داور دوم بازی هراز آمل با شهداب یزد را با داود نافعی قضاوت کرد.