زمان اولین آپدیت بازی eFootball مشخص شد

به گزارش شهرآرانیوز - کونامی بعد از حاشیه‌های زیادی که برای کیفیت بد بازی eFootball پیش آمد وعده داد اولین به‌روزرسانی این بازی اواخر ماه اکتبر منتشر می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد. حالا می‌دانیم این به‌روزرسانی دقیقا چه زمانی منتشر می‌شود.

سری PES با شکل و شکایلی جدید و یک نام تازه (eFootball) در قالب یک بازی رایگان معرفی و منتشر شد. اما بازی، آن‌قدر کیفیت بدی داشت که تمام معادلات کونامی به هم ریخت. eFootball از نظر فنی پر از اشکال بود و با انتقادات بسیار زیادی مواجه شد. عذرخواهی و قول چندین به‌روزرسانی مختلف برای بهبود وضعیت بازی کمترین چیزی بود که کونامی مقابل سیل انتقادات انجام داد.

قرار بود اولین به‌روزرسانی بازی در اواخر ماه اکتبر منتشر شود، اما این به‌روزرسانی تا ماه نوامبر با تأخیر مواجه شد. کونامی اخیرا در یک پست توییتری تائید کرد که به‌روزرسانی نسخه ۰.۹.۱ بازی eFootball در روز جمعه، ۵ نوامبر (۱۴ آبان) منتشر خواهد شد. البته هنوز معلوم نیست این به‌روزرسانی قرار است چه مشکلاتی از بازی را برطرف کند.

بازی eFootball در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس در دسترس است و نسخه‌های اندروید و IOS در دست توسعه قرار دارند.