مرگ تلخ داماد در تصادف کاروان عروسی در بندرعباس + فیلم

به گزارش شهرآرانیوز، در حادثه ای که فوت تأسف برانگیز ۳ نفر و جراحت شدید ۶ نفر دیگر در پی ورود خودروی پژو به کاروان عروسی در بندرعباس که در وسط بلوار خلیج فارس این شهر و آنهم در ساعت ۳:۳۰ صبح را در پی داشت، بار دیگر ضرورت بازنگری در فرهنگ نادرست کاروان کشی پس از عروسی‌ها و ایستادن‌های گاه و بیگاه در طول مسیر و مسدود نمودن مسیر‌های تردد را یادآور ساخت.

حادثه‌ای دردناک که در پی توقف بی‌جا در وسط بلوار خلیج فارس در بندرعباس رخ داد و راننده پژو که شاید به خاطر زمان وقوع این حادثه اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که عده‌ای در وسط بلوار متوقف شده و مشغول پایکوبی هستند، بدون کوچک‌ترین ترمزی با شدید‌ترین وضع با آن‌ها تصادف و عروسی را به عزا تبدیل کرد.

به گفته سرهنگ نقی حیدری رییس پلیس راهور بندرعباس، خودروی پژو که سرعت بسیار بالایی داشته به ناگاه وارد کاروان عروسی می‌شود و داماد و یک نفر دیگر در محل حادثه فوت می‌کنند و یک دختر ۶ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی تأکید کرد: استفاده از مشروب الکلی در مراسم عروسی و رفتار‌های غیرمعقول (پایکوبی و شادمانی در وسط خیابان) و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت زیاد علت این حادثه بوده است و کارشناسان راهور راننده پژو ۴۰۵ را ۵۰ درصد مقصر اعلام کردند.

فیلم تکان دهنده از صحنه کشته شدن داماد در کاروان عروسی در بندرعباس

{$sepehr_media_392424_400_300}

منبع: فارس


اینجا ببینید

مرگ زن جوان اهوازی بر اثر تیراندازی اشتباهی مأموران پلیس + عکس

حکم اعدام برای ساره و میثم، زن و مردی که رابطه پنهانی داشتند

جشن ازدواج با خوانندگی حماسی به سبک آهنگران + فیلم