مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا منصوب شد

به گزارش شهرآرانیوز، طی حکمی از سوی سیدعبدا... ارجائی شهردار مشهد، سیدمیثم موسوی‌مهر به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی شهرآرا منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تخصص و تعهد جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی شهرآرا منصوب می‌شوید؛ امید است با توکل به خداوند متعال، سر لوحه‌قراردادن منویات مقام معظم رهبری، قانون و با اجرای دقیق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در خدمت به زائران، مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی موفق و مؤید باشید.

کارشناس اوقات فراغت شهرداری مشهد، مدیر فرهنگ‌سرای غدیر، سرپرست مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری، مسئول تبلیغات محیطی و مشاور مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهد از جمله مسئولیت‌های گذشته وی در شهرداری است.

وی همچنین طراحی طرح ملی «زیرسایه خورشید»، عضویت در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد، ریاست اداره صوت و تصویر، دبیری کمیسیون تبلیغات محیطی و ریاست اداره اطلاع رسانی حرم مطهر رضوی را نیز در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

انتصابات جدید در شهرداری مشهد مقدس | مدیرعامل موسسه شهرآرا و مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری مشخص شدند

همچنین شهردار مشهد مقدس در احکامی جداگانه ای ناصر نعمتی را به سمت رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل و مجید نژادحسین را به سمت شهردار منطقه چهار منصوب کرد.

گفتنی است، پیش از این سیدهادی فیاضی از اسفند ۱۳۹۸ مدیرعاملی موسسه شهرآرا را عهده دار بود.