نجات ۳ نفر از خانه آتش گرفته در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز؛ با تلاش نفس گیر نجاتگران و مأموران اطفایی آتش نشانی مشهد چند شهروند گرفتار شده در آتش یک خانه، از مرگ نجات پیدا کردند.
به گفته مدیر منطقه ثامن سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد، در پی اعلام خبری مبنی بر آتش سوزی یک خانه مسکونی به سامانه ۱۲۵، بلافاصله تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه عوامل اورژانس و پلیس خود را به محل حادثه در محله چهنو واقع در بولوار شهید شیرودی مشهد رساندند.

آتشپاد سوم، مجید فرهادی، بیان کرد: با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که کانون حریق طبقه دوم یک آپارتمان مسکونی است که ساکنان این واحد در میان حجم زیادی از آتش و دود گرفتار شده بودند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان با اطلاع از محبوس شدن افراد در میان آتش بلافاصله وارد عمل شدند و برای نجات جان ۳ شهروند مشهدی به دل آتش زدند. عملیات نجات محبوسان این حادثه ادامه داشت تا اینکه زنی جوان به همراه ۲ فرزند پسرش از میان حجم زیادی از دود و آتش نجات یافتند.
فرهادی ادامه داد: خوشبختانه به هیچ یکی از محبوسان در این آتش سوزی آسیبی نرسیده و حال آن‌ها خوب است. مأموران اطفایی پس از نجات جان ساکنان خانه آتش گرفته حریق را مهار کردند و فرو نشاندند. علت این آتش سوزی در دست بررسی است.