درخشش خیره کننده ارسلان کاظمی| نورما بارو دبل دبل کرد

گروه ورزش/شهرآرانیوز،تیم بسکتبال کاله آمل با درخشش جلال آقامیری و متین آقاجانپور دومین شکست فصل را یه ذوب آهن اصفهان تحمیل کرد.
جلال ٱقامیری در این دیدار برای کاله خوش درخشید و موفق شد در زمان ۲۹:۳۴ دقیقه با ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس گل، کارایی ۲۷ داشته باشد و ستازه کاله باشد.
متین آقاجانپور هم کامل بازی کرد و با ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ پاس گل کارایی ۲۲ داشت و از چهره‌های موفق امشب تیم کاله بود.
در جمع ذوبی‌ها، اما ارسلان کاظمی نمایش خیره‌کننده‌ای داشت. ارسلان حدود ۳۸ دقیقه بازی کرد و با ۱۶ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۴ پاس گل و ۴ توپ‌ربایی ضمن ثبت دابل دابل با کارایی ۳۲ موثرترین مرد زمین بود.
کاله با این پیروزی با ۴ برد، ۳ باخت و ۱۱ امتیاز، هم امتیاز مس کرمان و شهرداری گرگان شد، اما با گل‌دیقرنس کمتر نسبت به این دو تیم در رتبه سوم گروه الف قرار گرفت.
ذوب‌آهن اصفهان هم با ۴ برد، ۲ باخت و ۱۰ امتیاز، در رتبه چهارم گروه الف قرار دارد.
اما در دیگر بازی هفته تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان با حضور نورما بارو و دارینگتون هابسون ۶۹ - ۶۳ صنعت مس کرمان را شکست داد. دارینگتون هابسون که بازیکنی با کارنامه درخشان بود، با کسب ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس گل و کارایی ۷ شروع نسبتاً خوبی در خوزستان داشت.
آرش ثابتی در ادامه بازی‌های چشم نوازش ۴۰ دقیقه کامل بازی کرد و با ۲۴ امتیاز و ۷ ریباند، کارایی ۱۷ داشت.
ستاره این مسابقه کسی جز نورما بارو نبود. بازیکن خارجی خوزستان با ۳۶ دقیقه بازی، ۱۲ امتیاز و ۱۳ریباند دبل دبل کرد و با کارایی ۱۸ نقش مهمی در برد تیمش داشت.
اصغر کاردوست از مس هم با ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند و کارایی ۱۹ موثرترین بازیکن شد. ایگور شوماکف هم با ۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و کارایی ۱۲ در کنار آیزایا ویلیامز که با ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، کارایی ۹ را ثبت کرد، فروغ همیشگی را نداشتند.
مس کرمان یا وجود این شکست، با ۴ برد و ۳ باخت و یک بازی بیشتر از شهرداری گرگان، پیشاهنگ گروه الف شد.