رئیسی در بازدید از مرکز مددجویان: شما جوانان باید به جامعه بازگردید

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الالسلام سید ابراهیم رییسی صبح امروز جمعه ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت‌وگو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

رییس‌جمهوری در این دیدار خطاب به مددجویان گفت: من ناراحت می‌شوم که شما جوانان را اینجا می‌بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجددا به این مراکز بیایید.

رییسی تاکید کرد: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به نگرانی خانواده‌ها و مسوولان از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتیاد گفت: تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آنها را به گرمی می‌پذیرد.

رییس‌جمهوری با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب‌ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسوولان شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند، تاکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.

رییس‌جمهوری ضمن بازدید از فاز جدید این مرکز بازپروری گفت: امیدواریم با همت شما و برنامه ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود.

بر اساس این گزارش، اولین جلسه شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله رییسی رییس‌جمهوری برگزار شد.

منبع: ایرنا