شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از بسته بودن در مینی بوس ها + پاسخ سازمان اتوبوسرانی مشهد

پیام شهروند:

در ابتدای ایستگاه خط ۵۹ و ۶۵ چرا درِ مینی بوس ها بسته است و مردم باید ۲۰ دقیقه در هوای سرد معطل راننده شوند؟ این مشکل هم در ایستگاه مبدأ و هم ایستگاه مقصد توسط رانندگان این دو خط به وجود می آید.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد:

از شهروندانی که با این مشکل رو به رو هستند درخواست می شود مشخصات دقیق (تاریخ، زمان، شماره مینی بوس و محل توقف) را به شماره ۳۳۲۳۵ اداره بازرسی اتوبوسرانی یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پرتال اتوبوس رانی مشهد به آدرس bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق فراهم شود.