تغییر مسیر ۱۷ خط اتوبوسرانی در پایانه الهیه به صورت موقت

به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید حسینقلی‌زاده‌مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در همین راستا خطوط ۳، ۷، ۱۳، ۱۳/۱، ۱۴، ۴۲، ۷۳ و ۸۹ از مبدأ پایانه الهیه به سمت انتهای خط، با حذف مسیر بولوار مجیدیه، از خیابان بوستان عبور می کند و پس از ورود به تقاطع آزادگان ادامه مسیر خواهد داد.

وی ادامه داد: خطوط ۴، ۱۵، ۱۶/۱، ۱۷، ۱۷/۱، ۱۸، ۱۸/۱، ۱۰۹۷ و ۸۳۱ نیز با توجه به انسداد دوربرگردان بولوار آیت‌الله رفسنجانی بعد از بولوار الهیه، با تردد از بولوارهای محمدیه و امیریه وارد بولوار آیت الله رفسنجانی شده و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین در برگشت مسیر تردد خطوط ۳، ۷، ۱۴ و۷۳ از انتهای خط به سمت پایانه الهیه، از خیابان شهید قنبری به خیابان شهید برادران حسینی اصلاح می شود و با ورود به بولوار آیت الله رفسنجانی از بولوارهای رحمانیه و محمدیه به سمت پایانه الهیه تردد خواهد کرد.

حسینقلی‌زاده‌مقدم خاطرنشان کرد: خطوط ۱۳، ۱۳/۱، ۴۲ و ۸۹ نیز در برگشت به مقصد پایانه الهیه با عبور از زیرگذر تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس وارد بولوار آیت الله رفسنجانی شده و سپس با تردد از بولوارهای رحمانیه و محمدیه به سمت پایانه الهیه ادامه مسیر خواهند داد.

وی افزود: مسیر سایر خطوط پایانه الهیه در برگشت از انتهای خطوط تغییر نمی‌کند.