شرایط جدید برای درج آگهی خودرو در فضای مجازی اعلام شد (۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰)

به گزارش شهرآرانیوز، حسن ترابی مدیر روابط عمومی وزارت صمت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: با توجه به تاثیر گذاری درج آگهی‌های غیر واقعی خودرو و قیمت سازی‌های صوری بر اذهان عمومی و ایجاد فضای تشتت و نگرانی عمومی از گرانفروشی سکو‌های درج آگهی خودرو موظف شدند بر روی تمامی بستر‌های الکترونیکی خود اعم از وب سایت و نرم افزار موبایل ۶ قابلیت مهم ایجاد نمایند.

وی افزود: امکان احراز هویت آگهی دهندگان، امکان احراز صلاحیت کسب و کاری آگهی دهندگان، اماکن احراز وجود خودروی آگهی شده، اختصاص نشان مجزا BADGE، ایجاد امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نمایش مجموع تعداد آگهی‌های منتشر شده و اعلام روش نظارت و قیمت آگهی‌های خودرو از جمله این قابلیت هاست.

شرایط جدید برای درج آگهی خودرو در فضای مجازی اعلام شد (۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان