مرادی فاتح دوئل انیس‌ها/ اکسون فاتح نبرد صدر و قعر گروه ب

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال بانوان اکسون در یکی از دیدار‌های گروه ب در تالار بسکتبال آزادی ۱۰۲ - ۳۲ ستاد گاز را شکست داد.نگین رسولی‌پور سبد اول بازی را گرفت و نخستین ۳ امتیازی دیدار را هم زد. راز محمدی سبد اول گاز را گرفت. گاز با ۳ امتیازی ناخدااصل و پرتاب‌های آزاد فراهانی به اکسون نزدیک شد، اما شاگردان آزاده زما‌ن‌پور با درخشش عسل پورحیدری و تداوم بازی موثر رسولی‌پور و شجاعی ۲۸ - ۹ فاتح کوارتر نخست شدند. غزل محسنی سبد آخر اکسون را ۳ امتیازی گرفت و المیرا اربابی‌نژاد هم سبد آخر گاز را کسب کرد.
کوارتر دوم، زمان درخشش خیره‌کننده غزل محسنی بود. او چند پرتاب ۳ امتیازی زد و سبد‌های متعددی گرفت تا تیمش ۵۱ - ۱۷ به رختکن برود. گاز از نبرد پورمحمدیان، فراهانی و اربابی‌نژاد طرفی نبست.
ابتدای کوارتر سوم شهناز سمیعیان برای گاز ۳ زد، اما اکسون با درخشش فروتن‌فرد و شجاعی این وقت را به سود خود تمام کرد.
حضور موثر سارا اعتماد و زینب غفاری در کوارتر چهارم هم برتری اکسون را رقم زد تا این تیم ۱۰۲ - ۳۲ فاتح مسابقه شود.
در دیگر دیدار این هفته تیم بانوان پالایش نفت آبادان ۷۱ - ۵۰ پاز را شکست داد. انیس مرادی بهترین بازیکن نفت و انیس گریوانی بهترین بازیکن پاز بودند.
الناز سیاهی سبد اول بازی را گرفت و سوگند قائدعلم نیز سبد نخست پاز را دشت کرد. محدثه قسمی و سیاهی شروع خوب نفت را رقم زدند، اما پاز با سبد سیمین حبیبی‌عصر و ۳ امتیازی قائدعلم پیش افتاد. قسمی جبران کرد و درخشش انیس مرادی هم آغاز شد. انیس گریوانی و پانته‌آ آراکلیان بازی را مساوی کردند، اما ۳ امتیازی ترنم شاهین‌زاده و کار خوب مژگان خدادادی، برتری ۱۸ - ۱۲ نفت را رقم زد.
کوارتر دوم گریوانی، آراکلیان، عامریان و قائدعلم برتری ۱۶ - ۱۲ پاز را رقم زدند. کوارتر سوم ورق برگشت و نفت با بازی خوب مرادی، سیاهی و قسمی ۱۶ - ۷ به برتری رسید.
کوارتر چهارم با درخشش ناهیده اسدی بازی موثر مرادی، خدادی، مژده نظری و ایلناز مظهری برتری نفت را در پی داشت و امتیازگیری غزاله رضایی، قائدعلم، عامریان و آراکلیان دردی از پاز دوا نکرد تا نفت ۷۱ - ۵۰ برنده شود.