انصراف مهرام از اسپانسری تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱ قرار بود با حمایت باشگاه مهرام در رقابت‌های لیگ دسته یک آقایان حضور یابد و به همین منظور هم ۱۹ آبان ماه اردوی این تیم در شهر قدس برگزار شد، اما حالا شنیده می‌شود مهرامی‌ها از اسپانسری این تیم انصراف داده اند و با این اوصاف مشخص نیست که این تیم در لیگ دسته یک حاضر خواهد شد یا خیر؟ باید منتظر ماند و دید برنامه فدراسیون با وجود کنار کشیدن مهرام برای حمایت از این تیم چیست.
پس از برکناری سیامک ویسی، بهرام رمضان هدایت این تیم را برعهده دارد و باید در مسابقات انتخابی غرب آسیا و قهرمانی نوجوانان آسیا حضور پیدا کنند.
تیم ملی نوجوانان در مراسم قرعه کشی با نام مهرام ۲۰۲۱ حاضر بود و در گروه شمال با تیم‌های خانه بسکتبال تبریز، نبوغ اراک و خانه بسکتبال ارومیه در گروه G قرار گرفت.
گفتنی است در جلسه هماهنگی لیگ دسته یک نیز مقرر شده تیم‌ها تا تاریخ ۱۵ آبان ماه نسبت به پرداخت ورودی خود، تکمیل مدارک و تحویل قرارداد‌ها به فدراسیون بسکتبال اقدام کنند. باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات باید از سالن‌های استاندارد استفاده کنند، هچنین تیم‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه تست منفی PCR هستند. رقابت‌های لیگ دسته یک از ۱۹ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

انصراف مهرام از اسپانسری تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱