نکونام: بدنسازی مثل ریختن بنزین داخل باک خودرو است
گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام با این تحولاتی در فولاد ایجاد کرده، اما با این حال شرایط کنونی را مطلوب خود نمی‌داند. او می‌گوید: شرایط تیم ما در حال حاضر شرایط مورد پسند من نیست، اما خوشحالم با این بچه‌ها کار می‌کنم و آن‌ها نشان داده‌اند توانایی بالایی دارند. وقتی فشار بازی‌ها بالا می‌رود ما خیلی ضربه می‌خوریم، زیرا پنجره بسته بود و وقتی باز شد فرصت زیادی برای جذب بازیکن نداشتیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مثل پارسال روند خوبی را پیش بگیریم.


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در اسپانیا مثالی می‌زدند که بدنسازی مثل بنزین است که در باک خودرو می‌ریزند و در فوتبال هم همین است و از این جهت توجه ویژه‌ای به این مورد دارم و بدنساز اسپانیایی هم برای همین همکار ما است. فشار زیادی به تیم در بدنسازی می‌آید، اما در ادامه فصل به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: مصدوم شدن بازیکنان‌مان باعث ضربه خوردن تیم می‌شود، اما از این بابت هیچ وقت نگران نبوده‌ام و همیشه در تیمم بازیکنان دیگر جایگزین مصدومان می‌شوند و قبلا هم نشان دادیم هر کس تلاش کند می‌تواند به تیم کمک کند.

نکونام حرف هایش را با این جملات پایان برده است: با این شرایط مجبوریم تا نیم‌فصل ادامه دهیم، اما در نیم‌فصل قطعا تیم را تقویت می‌کنیم و پس از آن تمام تلاش خود را می‌کنیم تا رتبه خود را نسبت به فصل قبل بهبود دهیم. با هیات مدیره هم صحبت داشته‌ایم و همه موافقت کردند که تیم را در نیم فصل  تقویت کنیم.