دبل دبل هولمن و حسین زاده در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام ۸۹ - ۷۴ مقابل رعد پدافند به برتری رسید. مهرام با درخشش حسن‌زاده و الیجا لی‌هولمن موفق شد به امتیاز ۱۶ برسد. پس از دو پرتاب محمد طالاری، عدنان دورقی هم ۴ امتیاز گرفت تا اختلاف به ۱۰ برسد. داورپناه و آرن مهرام را به ۲۰ رساندند و ۳ پرتاب ۳ امتیازی عدنان، رعد را به ۱۵ رساند و خودش را ۱۳ امتیازی کرد. البته پیشتر کامرانی ۳ پرتاب آزاد موفق داشت و علی شهریاری هم مهرام را به ۱۵ رساند.
کوارتر دوم، رعد با حسین مکاریان و همچنین کار خوب اسحاق حاتمی‌فر مقابل بازی قابل قبول شریفی در مهرام ۱۷ - ۱۶ به برتری رسید تا مهرام ۴۱ - ۳۲ برنده به رختکن برود.
کوارتر سوم با ۵ امتیاز داورپناه آغاز می‌شود، ولی رحمانی پس از سبد طالاری چند امتیاز می‌گیرد. مهرام با درخشس متین جلالیان و داورپناه ۶۷ - ۴۷ پیش می‌افتد.
کوارتر آخر با ۳ امتیازی‌های عدنان و رحمانی بازی را به دست می‌گیرد. مکاریان، رحمانی و حاتمی‌فر نیز خوب بودند، اما مهرام با درخشش رحیمی سرانجام ۸۹ - ۷۴ فاتح این بازی شد و به صدر جدول گروه بازگشت. در این دیدار هولمن با 15 امتیاز و 14 ریباند دبل دبل کرد و در کنار سعید داورپناه با 17 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجربه گل درخشیدند.
تیم بسکتبال شیمیدرقم نیز ۹۸ - ۷۷ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست داد. شیمیدر در نیمه نخست با نمایشی برتر ۱۹ اختلاف ایجاد کرد. شاگردان مهران شاهین‌طبع کوارتر‌های سوم و چهارم را هم با نتایج مشابه ۲۴ - ۲۳ به سود خود تمام کردند تا در پایان به برتری ۹۸ - ۷۷ برسند.
محمد یوسف وند (۲۷:۴۹ دقیقه) با ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ توپ‌ربایی و کارایی ۳۰ مرد برتر میدان شد.
حامد حسین زاده با ۱۷ امتیاز و ۱۴ پاس گل و امیر حسین آذری با ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند دابل دابل کردند. کارایی هر دو ۲۵ بود.
پوریا خلیفه سلطان (۲۳:۰۹ دقیقه) ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس گل داشت و با کارایی ۱۹ موثرترین بازیکن فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود.