نارضایتی بازیکنان جدید پرسپولیس از پنجره بسته| صدای توریست‌ها!

به گزارش شهرآرانیوز؛ دو خرید تاجیکستانی پرسپولیس از وضعیتشان راضی نیستند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال مقابل هوادار به تساوی ۲-۲ رسید تا ۱۶امتیازی شود و با چند پله سقوط در رده ششم جدول قرار گیرد. سرخ‌پوشان پایتخت درحالی به تساوی رسیدند که بار دیگر خبری از حضور خرید‌های تاجیکستانی در ترکیب نبود.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که ۱۷آبان با توافقی به‌مدت ۲ سال وارد تهران شدند، به‌دلیل محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات، هنوز نتوانسته‌اند بازی کنند. باشگاه پرسپولیس همچنان از پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون و خواکین، مربیان پیشین این تیم، باز مانده است تا تاجیک‌ها که فعلا با هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشده‌اند، از وضع موجود اعلام نارضایتی کنند.

مدیربرنامه‌های هنانوف و صفروف دلخوری خرید‌های تاجیک یحیی را به گوش مجید صدری رسانده است تا سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده‌ای دوباره درباره آن‌ها بدهد. باشگاه پرسپولیس که بیان کرده بود قسط سوم و نهایی را قبل از شهرآورد پایتخت به حساب این مربی در سوئیس واریز می‌کند، هنوز موفق به انجام این کار نشده است تا صدای صفروف و هنانوف بابت بازی‌نکردن در بیاید.

این ۲ بازیکن با وجود اینکه در تمرینات حضور دارند، به‌دلیل ثبت‌نشدن قراردادهایشان جایی در تاکتیک‌های یحیی گل‌محمدی ندارند تا این مربی نیز از این موضوع ناراضی باشد و در نشست خبری قبل از تساوی با هوادار نیز از آن‌ها به‌عنوان «توریست» یاد کند. به‌نظر می‌رسد هنانوف و صفروف در دیدار چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس با پیکان نیز غایب هستند و نمی‌توانند برای سرخ‌ها بازی کنند.