درخشش خدادادی مقابل چشم مربی تیم ملی بسکتبال زنان

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان سپاهان با برتری ۶۵ - ۴۷ مقابل پاز تهران جایگاه خود را در رتبه سوم گروه ب تثبیت کرد.
در این دیدار سمانه ثابت زاده (۱۹:۵۶ دقیقه) با ۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و کارایی ۱۵ به اتفاق #پریسا_رهنما (۱۹:۲۰ دقیقه) با ۱۴ امتیاز،۳ ریباند و ۲ امتیاز کارایی ۱۵ داشتند و هردو بیشترین تأثیرگذاری را داشتند.
زهرا حق جو (۲۶:۲۴ دقیقه) با ۹ امتیاز، ۱۱ رییاند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۳ دیگر مهره موثر سپاهان بود.
کمند درستاران (۲۱:۱۰ دقیقه) با ۶ امتیاز، ۶ ریباند و کارایی ۱۰ روز نسبتا خوبی در ترکیب سپاهان داشت.
سحر گودرزی (۳۴:۲۵ دقیقه) با ۱۳ امتیاز امتیازآورتربن بازیکن میدان بود.
انیس گریوانی (۲۸:۴۷ دقیقه) با ۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، یک پاس کل و کارایی ۸ موفق‌تربن بازیکن پاز بود.
مربم عامریان (۲۶:۴۷ دقیقه) با ۱۲ امتیاز، تاپ اسکورر پاز بود.
در دیگر دیدار هم تیم بانوان اکسون تهران با برتری ۷۸ - ۶۳ مقابل پالایش نفت آبادان، بدون شکست در رتبه نخست گروه ب سوپرلیگ بانوان ماندگار شد.اکسون از ابتدا برتری محسوسی داشت و نفت در حالی ساغر آجیلی و ناهیده اسدی را در ترکیب خود قرار داده بود که این دو بازیکن همچنان از آسیب‌دیدگی رنج می‌بردند.
اکسون موفق شد با یرتری ۷۸ - ۶۳ در این دیدار با ۶ برد و بدون باخت صدرنشینی خود را در گروه ب تثبیت کند. نفت هم با ۴ برد و ۲ باخت، رتبه دوم گروه را در اختیار دارد.
سارا اعتماد (۳۵:۳۸ دقیقه) با ۱۹ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۳ پاس گل و ۵ بلاک شات دابل دابل کرد و ضمن دابل دابل با کارایی ۳۵ ستاره این دیدار بود.
سحر نجفی (۳۷:۰۴ دقیقه) با ۱۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس گل، کارایی ۲۲ داشت و از ارکان پیروزی اکسون بود.
مژگان خدادادی (۳۴:۳۰ دقیقه) با ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۷ پاس گل، کارایی ۲۴ داشت تا چهره برتر نفت باشد. او امتیازآورتربن بازیکن میدان هم لقب گرفت.