شهردار مشهد: نوآوری و پژوهش مبنای مدیریت‌شهری

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد با تأکید بر اهمیت نوآوری و پژوهش در دوره ششم مدیریت‌شهری گفت: در بودجه۱۴۰۱ وظیفه مهمی بر دوش این حوزه قرار داده شده است؛ باید ۱۰درصد صرفه جویی کنیم که بار اصلی چنین اقداماتی بر دوش فناوری و پژوهش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در رویداد درس‌آموخته‌های شهری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری برای تداوم این‌گونه برنامه‌ها، اظهار کرد: در حوزه فناوری و پژوهش، نیازمند بازنگری در یک بازه معقول هستیم.

شهردار مشهد راه‌اندازی کارخانه نوآوری را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: ما در سال۱۴۰۱ هزینه‌ای برای کارخانه نوآوری پرداخت نمی‌کنیم و انتظار سودآوری از این فضا داریم.

وی با تأکید بر اینکه صد فضای اشتراکی دیگر باید به این کارخانه اضافه شود، ادامه داد: سال آینده هر شرکتی که در این فضا وجود دارد، یک مشکل مدیریت‌شهری را در دست بگیرد و در پایان سال خروجی مطلوبی ارائه دهد.

ارجائی ضمن قدردانی از برگزاری این رویداد، همه موضوع‌های مطرح‌شده در ارائه‌ها را رو به گذشته خواند و گفت: مباحث مطرح‌شده، دسترنج سال‌های گذشته بود و من از شما می‌خواهم هر سه ماه برنامه‌ای شبیه با رویکرد و ایده‌هایی رو به آینده تشکیل شود تا بتوانیم با خلاقیت و نوآوری عرصه‌های جدیدی را به زائران و مجاوران امام هشتم (ع) هدیه کنیم.
در پایان این مراسم از پژوهشگران برگزیده قدردانی شد.