شهروند خبرنگار | درخواست شهروندان در خصوص خط ۲۱ اتوبوسرانی مشهد+ پاسخ

پیام شهروندان:

۱- چرا اتوبوس‌های خط ۲۱ را جمع کرده اند؟ این کار باعث شلوغی ون‌ها شده است. باید یک فیلم از داخل ون بگیریم که ببینید چه اوضاعی درست کرده اید.

۲- تغییر اتوبوس‌های خط ۲۱ به مینی بوس‌های ون را که جای کمتری دارند پیگیری کنید.

۳-مدتی است در بولوار شهید کریمی به جای خط ۲۱ ون گذاشته اند. فضای زیادی برای ایستادن ندارد. خانم‌ها و آقایان در کنار هم قرار دارند و امکان انتقال کرونا بسیار است.

۴-چرا در بولوار شهید کریمی به جای خط ۲۱ ون گذاشته اند؟ داخل ون‌ها بسیار شلوغ است و محرم و نامحرم هم رعایت نمی‌شود.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی:

خط ۲۱ با ۷ دستگاه اتوبوس فعال و ۵ دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله ۷دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان است، اما به دلیل نبود مسیر ویژه و ترافیک طول مسیر، گاهی سرفاصله خطوط افزایش می‌یابد. از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت افزایش سرفاصله در مسیر خط، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵ اداره بازرسی سازمان و سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پورتال اینترنتی سازمان به نشانی bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق‌تر فراهم باشد