مثلث آذری، نوید و یوسف‌وند قائم‌الزاویه بود/ صدرنشینی شیمیدر با دهمین برد

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم شیمیدرقم با برتری مقابل صنایع هرمزگان، پیشاهنگ گروه ب سوپرلیگ شد. در این دیدار دانک یوسف‌وند شروع بازی است. آذری ۳ می‌زند و یزدان‌پناه جواب می‌دهد. خود یزدان‌پناه پس از سبد جیکوبز، ۳ دیگری می‌زند و سرودی هم این کار را تکرار می‌کند. یوسف‌وند یکی از ۳ امتیازی‌ها را جبران کند. در ادامه جنگ ۳ امتیازی‌ها، جیکوبز و سرودی برای هرمزگان ۳ می‌زنند و نوید و یوسف‌وند جواب می‌دهند. جیکوبز ۳ دیگری می‌زند و لی‌آپ واحدی۲۲ - ۱۸ هرمزگان را پیش می‌اندازد.
کوارتر دوم با حضور ارغوان و منجی، کفه ترازو را در نبرد‌های هوایی، به سود شیمیدر سنگین می‌شود. شوت‌های حسین‌زاده امتیازات خوبی برای قمی‌ها دارد تا با وجود درخشش جیکوبز، ۴۴ - ۳۶ شیمیدر برنده به رختکن برود.
تلاش یزدان‌پناه و فسنکو در کوارتر سوم، شیمیدر ۶۳ - ۴۸ پیش می‌افتد و در کوارتر چهارم هم درخشش آذری و واحدی برتری شیمیدر را حفظ می‌کند تا شاگردان شاهین‌طبع با برتری ۹۰ - ۶۹ دهمین برد خود را جشن بگیرند.
در این دیدار امیرحسین آذری با ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجربه گل کارآیی ۲۳ را به ثبت رساند و در کنار نوید رضایی فر با ۲۱ امتیاز و حامد حسین زاده با ۱۵ امتیاز خوش درخشیدند.