«ابزورد» اثر جدید سید جواد اشکذری منتشر شد

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اشکذری با بیان اینکه «ابزورد» یک منظومه بلند می‌باشد، گفت: «ابزورد» شامل ۲۶ شعر سپید می‌باشد که در چهار پرده، داستانِ دو بازیگر تئاتر از «عشق» تا «مرگ» را ترسیم می‌کند.

وی افزود: آثار بسیاری از من در دو دهه اخیر منتشر شده، اما «ابزورد» متفاوت‌ترین آن‌هاست. این اثر محصول شاعران بزرگی در مشهد بود که تلاش کردند به چاپ برسد.

این نویسنده و هنرمند مطرح تئاتر مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: در دهه ۷۰ حضور مستمری در شب شعر‌های دانشجویی و حرفه‌ای داشتم، اما هیچ‌گاه به این باور نرسیده بودم که در این حوزه قلم بزنم و در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ چاپ آثارم بیشتر به سمت حوزه‌های «تئاتر» و «رسانه» رفت.

اشکذری با اشاره به نقطه تلاقی «شعر» و «تئاتر» در «ابزورد»، گفت: منظومه بلند «ابزود» نقطه مشترک شعر که در من نهادینه شده بود و تئاتر که در آن سال‌ها زندگی می‌کردم، به شمار می‌آید که این نقطه تلاقی در اسفند ۹۹ ایجاد شد.
او در پایان خاطرنشان کرد: این اشعار سپید در فضایی مسخ‌گونه در یک ماه برایم متولد شد و قرار نبود در یک منظومه به سوی واقعیت برود و فقط تخیلی از دو وادی گذشته و حال من بود در یک فضایی ابزوردی.

از این پژوهشگر و نویسنده مطرح مشهدی تاکنون کتاب‌هایی، چون «تمام استاد»، «فواره و عبور»، «وسط پاییز»، «سایه همایون»، «شهرنامه»، «بر بسیط بارش مهتاب»، «آقای صدای خاطره‌انگیز» و «تئاتر + ۱۰»، منتشر شده است.

«ابزورد» اثر جدید سید جواد اشکذری منتشر شد