تیم بسکتبال زنان اکسون بدون شکست در صدر گروه ب / پاز کوارتر دوم فقط ۲ امتیاز گرفت!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر تیم بسکتبال بانوان اکسون با برتری ۵۹ - ۳۱ برابر پاز تهران با ۸ پیروزی و بدون شکست تیم اول گروه ب سوپرلیگ بانوان شد.
رقابت در کوارتر نخست پایاپای بود. سوگند قائدعلم برای پاز و شیدا شجاعی برای اکسون سبد‌های نخست را گرفتند تا از ابتدا نشان دهند که هردو بازیکنان ممتاز تیم خودشانند. شجاعی سبد بعد را گرفت و سیمین حبیبی‌عصر پاسخ داد تا پانته‌آ آراکلیان با تک پرتاب آزاد پاز را پیش بیاندازد. فرزانه فروتن‌فرد برتری اکسون را پس گرفت، اما ۳ امتیازی قائدعلم پاز را دوباره پیش انداخت. ۳ پرتاب آزاد نگین رسولی‌پور و شجاعی اکسون را ۹ - ۸ فاتح کوارتر نخست کرد.
کوارتر دوم پاز فقط ۲ امتیاز با عاطفه محراب‌بیگی گرفت و نسرین فلاح، شجاعی، فروتن‌فرد، رسولی‌پور، زینب غفاری و سحر نجفی ۱۴ امتیاز برای اکسون گرفتند تا ۲۳ - ۱۰ پیش باشند.
پاز کوارتر سوم با حضور یاسمین زینعلی و ۶ امتیاز او، همراه امتیازاتی که محراب‌بیگی، حبیبی‌عصر، انیس گریوانی، قائدعلم و آرینا مردانی گرفتند ۱۴ - ۱۲ مقابل اکسون که عسل پورحیدری و عسل محسنی را هم به زمین آورده بود به برتری رسید.
کوارتر چهارم گریوانی سبد اول را گرفت و اعتماد و رسولی‌پور تلافی کردند. آراکلیان ۳ امتیازی‌زد. اکسون با شجاعی، رسولی‌پور و فلاح به ۵۱ می‌رسد و قائدعلم سبد آخر پاز را می‌گیرد تا اختلاف را به ۲۰ کاهش دهد، اما اکسون ۸ امتیاز دیگر می‌گیرد تا ۵۹ - ۳۱ این دیدار را هم ببرد و کارش را بدون شکست در گروه ب تمام کند.
شیدا شجاعی (۲۷:۵۴ دقیقه) با ۱۸ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۲۲ بازیکن برجسته میدان شد. او همچنین امتیازآورتربن بازیکن میدان هم نام گرفت.
سوگند قائد علم (۳۶:۱۱ دقیقه) با ۹ امتیاز، ۶ ریباند،۲ پاس گل و کارایی ۱۰ بهترین بازیکن پاز در این رقابت بود.