دومین برد هرمزگان در شب رویایی فسنکو/ ۴ امتیاز رعد در کوارتر دوم!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم صنابع پشتیبان هرمزگان ۷۳ - ۶۴ رعد پدافند تهران را شکست داد.
کریلو فسنکو سبد اول بازی را گرفت. اسحاق حاتمی‌فر و واعظ محمودی‌نسب، دو بازیکن فصل پیش بندرعباس، ۸ امتیاز برای رعد می‌گیرند و محمد طالاری امتیاز این تیم را به ۱۲ می‌رساند. جمشیدی، سالاری و یزدان‌پناه هم امتیازات هرمزگان را دورقمی می‌کنند. در ادامه رحیمیان و حسن زنگنه به امتیازآوران رعد می‌پیوندند. فسنکو پشت خط پرتاب آزاد موفق است و حاتمی‌فر هم دو پرتاب آزاد موفق دارد تا کوارتر نخست ۱۸ - ۱۲ به سود رعد تمام شود.
کوارتر دوم ورق برمی‌گردد. رعد فقط ۴ امتیاز با حاتمی‌فر و حسین مکاریان می‌گیرد، اما هرمزگان با درخشش فسنکو، جمشیدی و یزدان‌پناه، ۲۵ - ۴ به برتری رسید تا ۳۷ - ۲۲ برنده به رختکن برود.
کوارتر سوم جمال صیفی تصمیم گرفت از علیرضا خزرک، قدیری و درویش‌نژاد استفاده کند تا با پرتاب‌های پیرامونی خود امتیازات عقب افتاده رعد را جبران کنند و اختلاف در ۵۰ - ۴۹ به حداقل برسد.
ابتدای کوارتر چهارم طالاری ۶ امتیاز گرفت، اما نمایش چشم‌نواز فسنکو ادامه داشت و گاه جیکوبز هم به مدد او می‌آمد تا صنایع پشتیبان هرمزگان ۷۳ - ۶۴ به برتری برسد.
کریلو فسنکو (۳۲:۵۲ دقیقه) با ۲۲ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۴ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۳۸ ستاره این دیدار بود.
محمد یزدان پناه (۴۰ دقیقه کامل) با ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۱۷ از یازیکنان موفق هرمزگان بود. علی جمشیدی (۳۷:۲۹ دقیقه) هم با ۱۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس گل کارایی ۱۷ داشت.
اسحاق حاتمی فر (۳۶:۱۸ دقیقه) ۱۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس گل کارایی ۱۹ داشت و موثرترین بازیکن رعد بود.
محمد طالاری (۲۶:۵۳ دقیقه) ۱۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس گل کارایی ۱۲ داشت و شب نسبتا خوبی داشت. علیرضا خزرک هم با کارایی ۱۰ از بازیکنان تاثیرگذار رعد بود.