باخت‌های نفت در بسکتبال دو رقمی شد| گرگان دست نیافتنی شد

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۹۱ - ۶۶ مقابل پالایش نفت آبادان به برتری رسید.
میثم میرزایی سبد اول بازی را گرفت و پس از برتری ۶ - ۰ شهرداری، رضا نادری سبد اول آبادان را گرفت. کیوان ریاعی، صدیقی، پری پتی، جمشیدی و اوانز گزگان را به ۲۳ رساندند و نفت هم با علی دورقی، عدنان شاوردی و احسان دلیرزهان به ۱۱ رسید.
نفت کوارتر دوم ۶ امتیاز پیاپی با احسان دلیرزهان و مهدی هلیچی گرفت. حضور علیار نجفی، اشکان جعفری و احمد بوستانیان و بازی خوب پتی، اوانز و جمشیدی باعث شد گرگان این کوارتر هم ۲۰ امتیاز بگیرد و ۴۳ - ۲۷ پیش باشد.
کوارتر سوم حضور رضا رنجبر کفه ترازو را به سود آبادان سنگین کرد تا این کوارتر با وجود بازی خوب جمشیدی ۲۰ - ۱۹ به سود نفت تمام شود.
کوارتر چهارم اشکان جعفری نمایش خوبی دارد و به اتفاق سجاد پذیرفته و علیاز امتیازات متعددی گرفت. آنطرف احسان دلیرژهان با وجود بازی خوبش نمی‌تواند مانع شکست ۹۱ - ۶۶ نفت شود
شهرداری گرگان با این پیروزی با ۱۲ برد و یک باخت در صدر گروه الف دست‌نیافتنی‌تر شد و نفت آبادان با ۴ برد و ۱۰ شکست بازی‌های فصلی را با عنوان ششمی گروه الف تمام کرد.
پری پتی (۲۷:۵۲ دقیقه) با ۱۲ امتیاز، ۶ ریباند۶ پاس گل و‌کارایی ۱۸ چهره برتر میدان شد.
سجاد پذیرفته (۱۶:۳۶ دقیقه) با ۹ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۱۵ دیگر بازیکن نسبتاً موفق شهرداری گرگان بود.
کریستوفر اوانز (۲۵:۲۹ دقیقه) با ۱۳ امتیاز، ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۵ از مهره‌های نسبتا خوب میدان بود.
عدنان شاوردی (۲۵:۵۷ دقیقه) با ۱۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۷ موثرترین بازیکن نفت آبادان بود.
رضا رنجبر (۲۶:۰۸ دقیقه) با ۱۰ امتیاز، ۷ ریباند و کارایی ۱۵ دیگر بازیکن نسبتاً موفق نفت بود.