آمادگی آرمانی آرمان | صعود ذوب‌آهن به رتبه سوم گروه الف

گروه ورزش |شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان ۹۲ - ۶۶ خانه بسکتبال خوزستان را در دیداری معوقه شکست داد.
آرمان زنگنه پشت خط پرتاب آزاد، ۲ امتیاز اول را گرفت تا نشان دهد حسابی روی فرم است. صیدی و آرش ثابتی دو شوت ۳ امتیازی می‌زنند. آرمان به اتفاق فرید اصلانی برتری را پس می‌گیرد و اکبری آن را تثبیت می‌کند. ۸ امتیاز پیاپی دیگر آرمان ذوب را به ۲۰ می. رساند. بهنام پیام و ماهروزاده اختلاف را کمتر می‌کنند. مرتضوی هم ب سبد می‌گیرد و دانک قادریان نتیجه را ۲۲ - ۱۴ می‌کند.

خوزستان کوارتر دوم با درخشش مصطفی عبدالوند و ۱۲ امتیاز او کنار بازی خوب ماهروزاده و قادریان و در حالی که مرتضوی در ذوب بازی موثری انجام می‌داد، اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد.

کوارتر سوم، اما خوزستان تحلیل می‌رود. آن‌ها فقط ۵ امتیاز با عیدالوند، سعید صالحی و ماهروزاده می‌گیرند، اما ذوب‌آهن با اکبری، زنگنه، مرتضوی، اصلانی و خلیل‌نژاد به برتری ۲۹ - ۵ می‌رسد.

ابوالفضل قادریان و بهنام پیام در کوارنر چهارم قدم عقب نمی‌گذارند و هر کدام ۱۰ امتیاز برای تیم‌شان می‌گیرند تا با سبد شاهرخ نجفی، خوزستان ۲۲ - ۲۱ در این وقت به برتری برسد. فرزاد کوهیان هم به بازیکنانی مثل صفا نکویی و علی گلستانه بازی می‌دهد که امتیاز هم می‌گیرند تا ذوب‌آهن با برتری ۹۲ - ۶۶ به دهمین برد فصل خود برسد.

آرمان زنگنه (۲۵:۱۹ دقیقه) با ۳۰ امتیاز، ۳۱ ریباند، ۳ پاس گل و بلاک دابل دابل کرد و با کارایی ۴۳ چهره بزجسته و امتیازآورتربن بازیکن میدان شد.

فرید اصلانی (۳۶:۰۵ دقیقه) با ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۲۷ دیگر چهره موفق بازی یود.

محمدرضا اکبری (۳۲:۲۶ دقیقه) با ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۲۶ شب خوبی داشت.

مصطفی عبدالوند (۲۹:۲۰ دقیقه) با ۱۳ امتیاز، ۸ ریباند و کارایی ۱۸ موثرترین بازیکن خوزستان بود.

ابوالفضل قادریان (۳۹ دقیقه) با ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و کارایی ۱۴ دیگز بازیکن نسبتا موفق خوزستان لقب گرفت.