قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو (مرحله بیست و هشتم) امروز ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ + جزئیات

به گزارش شهرآرانیوز، در بیست و هشتمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، سه محصول راناپلاس سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی عرضه شده است.

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، طبق روال شنبه ها و امروز (۱۸ دی ماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که مشتریان برای ثبت نام هیچ وجهی واریز نخواهند کرد و این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهد شد.

 

فوری: نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو (مرحله بیست و هشتم) امروز ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شد + اسامی برندگان

 

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برگزار شد

قرعه‌کشی بیست و هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.
نتایج پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی از سوی نهاد‌های نظارتی در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir بارگذاری خواهد شد.
همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، اما مبنای اطلاعات قرعه کشی سایت فروش ایران خودرو خواهد بود.
منتخبان به مدت سه روز مهلت دارند براساس بخش‌نامه فروش، نسبت به پرداخت وجه خودروی مورد نظر اقدام کنند، در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.
گفتنی است، در این برنامه فروش سه محصول رانا پلاس سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با زمان تحویل سه ماهه عرضه شد.

 

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوری

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو (مرحله بیست و هشتم) امروز ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ + جزئیات

بیشتر بخوانید:گاوداری «ایران‌خودرو» به مزایده گذاشته شد + عکس جزئیات مزایده (۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰)