۳ بازار در مشهد آماده بهره‌برداری شد

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی افزود: یکی از این بازار‌ها درمحدوده حرم مطهر امام رضا علیه السلام که مورد نیاز زائران بوده و دو بازار دیگر براساس تقاضای شهروندان و محلات ایجاد شده است.
وی ادامه داد: برای ایجاد این بازارهابدون احتساب ارزش زمین در مناطق طبرسی، خیابان صدف و بلوار نقویه شهرداری مشهد ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.
وی ادامه داد: هدف از ایجاد این بازار‌ها تسهیل دسترسی شهروندان به کالا‌های اساسی و عرضه مستقیم کالا است.
وی با اشاره به اینکه کالا‌های عرضه شده در این بازار‌ها با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد گفت: رویکرد ما از ایجاد این بازار‌ها در مناطق مختلف خدماتی است که بتواند خدمت دهد و هم سهامدار این فروشگاه‌ها همه مردم هستند و درآمد حاصله در خزانه شهرداری برای همه شهروندان هزینه می‌شود.
رضوی تاکید کرد: بازار‌های میوه و تره بار به عنوان مکان‌هایی ویژه جهت عرضه‌ی مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند، که می‌تواند کمک شایانی را در حوزه عرضه بهینه میوه و ساماندهی تقاضای آن انجام دهند.
وی تصریح کرد: بازار‌های میوه و تره بار به منظور عرضه مستقیم، آسان و به موقع میوه و ارزاق در بازار‌های داخلی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سعی بر فراهم کردن زمینه ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شکل گرفته است.
رضوی افزود: در این بازار‌ها خدمات متناسب با شرایط روز ارایه می‌شود و محصولات متنوعی به دست مصرف کننده می‌رساند.

منبع:سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد