انریکه، لوپتگی، پوچتینو و تنهاخ در فهرست منچستریونایتد!

به گزارش شهرآرانیوز؛ سران یونایتد به‌زودی مذاکرات برای پیدا‌کردن مربی فصل آینده خود را آغاز می‌کنند. ۴ مربی سرشناس در فهرست گزینه‌های احتمالی هدایت شیاطین سرخ قرار دارند. به گزارش اتلتیک، سران منچستریونایتد بعد از برکناری اوله گونار سولسشر، رالف رانگنیک آلمانی را به‌عنوان سرمربی موقت و تا پایان فصل استخدام کردند و اکنون در رده چهارم جدول قرار دارند و امیدوارند فصل را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پایان برسانند.

با به‌پایان‌رسیدن این فصل، رانگنیک از سمت خود به‌عنوان سرمربی کنار می‌رود و به‌عنوان مشاور در کنار تیم است و سران یونایتد باید یک مربی دائم به اولدترافورد بیاورند و بنا به ادعای اتلتیک، روند مذاکرات با گزینه‌های احتمالی از هفته‌های آینده شروع خواهد شد و مائوریتسیو پوچتینو، اریک تنهاخ، لوئیز انریکه و جولین لوپتگی، ۴ مربی حاضر در فهرست گزینه‌های احتمالی این باشگاه هستند. سران یونایتد به‌دنبال مربی‌ای هستند که تجربه کار در تیم‌های بزرگ اروپایی را داشته باشد و هر ۴ گزینه فعلی شیاطین سرخ این شرایط را دارند.

هم‌اکنون تمرکز سران یونایتد روی هفته آخر نقل‌و‌انتقالات زمستانی است و بعید است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود؛ اما جدایی چندین بازیکن محتمل است. با به‌پایان‌رسیدن ژانویه و بسته‌شدن پنجره نقل‌و انتقالات، سران یونایتد تلاششان برای مذاکره با مربیان احتمالی باشگاه را شروع خواهند کرد.