اعتراضات منطقی دو مربی جوان |صعود یزدی ها در لیگ برتر والیبال

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یکی از دیدار‌های جذاب، حساس و تاثیرگذار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال، تقابل سایپا و مقاومت یزد بود. رقابتی که به میزبانی خودروسازان برگزار شد و در آن یزدی‌ها توانستند با نتیجه سه بریک به حریف تهرانی خود غلبه کرده و معادلات بالانشینان را برهم بزنند.
شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت یزد در این دیدار در ست‌های اول، سوم و چهارم به امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ رسیدند و کار را تمام کردند تا با کسب چهاردهمین پیروزی، ۳۹ امتیازی شوند و شهرداری ارومیه را از رتبه چهارم جدول به زیر بکشند.
سایپا در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید. پیش از این و در دور رفت مقاومت یزد موفق شده بود با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست دهد.  
اما نکته این بازی رفتار سرمربیان این دو ایم بود. همیشه رفتار و برخورد مربیان به اتفاقات درون میدان، همواره زیر ذره بین رسانه‌ها و هم تماشاگران قرار دارد و خیلی وقت‌ها می‌شود، رفتار و کردار مربیان شعار دهنده را در ترازوی " راستی آزمایی "، در شرایط‌های سخت، رخداد‌های ورزشی سنجید.
در بازی دو تیم شهداب یزد و سایپا هم در خانه والیبال سرمربیان جوان دو تیم به رغم اعتراض و واکنش‌های گاه و بیگاه به تصمیمات گروه داوری، هرگز از دایره اعتدال و منطق خارج نشده و با رفتار خوب شان، نشان دادند که چقدر پایبند مسائل اخلاقی نه در حرف، بلکه در عمل هستند!
در این زمینه باید به هر دو سرمربی جوان، هم طلوع کیان و هم به نژاد تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که همه مربیان مان نه در شعار، بلکه در عمل چنین رویه‌ای به هنگام مواجهه در برابر ناملایمات در پیش گیرند.