نایب رئیس شورای شهر مشهد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از سربازان حوزه سلامت حمایت کنید

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در آغاز بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و عرض درود و سلام به روح پر فتوح امام‌خمینی (ره)، اظهارکرد: هر آنچه که امروز داریم، ثمره درک بلند امام راحل (ره) از مبانی اسلام و اندیشه سیاسی اسلام است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه تفکر والای بنیانگذار کبیر انقلاب و رشادت‌های همه شهدای گلگون‌کفن انقلاب و دفاع مقدس است.

ناصحی در ادامه با تسلیت ارتحال ملکوتی آیت‌الله «صافی گلپایگانی»، گفت: این عالم وارسته، بیش از ۷۰ سال در مسیر نشر تفکر ناب شیعی تلاش و مجاهدت کرد؛ امیدواریم روح بلند ایشان با سرور و سالار شهیدان محشور باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به شرایط سخت کرونایی پیش آمده، تصریح کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به سویه جدید کرونا درحال افزایش بوده و از عموم شهروندان عزیز مشهدی تقاضا داریم که با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، مانع از وخیم‌تر شدن شرایط شوند.

ناصحی گفت: مردم باید سربازان خود در حوزه سلامت را مورد حمایت قرار دهند و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه، به بهبود شرایط کمک کنند.

وی افزود: امیدواریم با دقت نظر مردم و تلاش مسئولان از این شرایط بحرانی و پیک پیش آمده عبور کنیم.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس