ساعت بازی استقلال و هوادار| شروع دوباره لیگ با دوئل استقلالی ها!

به گزارش شهرآرانیوز؛ تنها بازی عقب افتاده از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ فردا برگزار می‌شود. استقلال و هوادار که براساس برنامه باید دو هفته پیش باهم مسابقه می‌دادند، به دلیل وضعیت کرونایی حاکم بر اردوی آبی پوشان، فردا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. هوادار تیمی دونده است. رضا عنایتی، سرمربی این تیم، سال‌ها در استقلال بازی کرده است و شناخت خوبی هم از این تیم دارد.

باتوجه به این موضوع و دوربودن بازیکنان استقلال از تمرینات به علت کرونا، فرهاد مجیدی احتمالا روز سختی برابر هوادار خواهد داشت و اگر بتواند این تیم را شکست دهد، حتما روند پیروزی هایش دوباره شکل خواهد گرفت. مجیدی البته سیاوش یزدانی و عارف آقاسی را هم در هفته‌های گذشته به دلیل اردوی تیم ملی در اختیار نداشت و حالا برای این مسابقه با کمترین جلسه تمرین باید در کرج به میدان برود. البته استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند برای فاصله گرفتن از رقیب سنتی شان باید هوادار را شکست دهند، در غیر این صورت بازی‌های بعدی را با استرس بیشتری دنبال خواهند کرد.

هوادار، شعبه دوم استقلال

بابک مرادی در دو فصل حضورش در استقلال نتوانست آن طور که باید در پیراهن آبی‌های تهرانی بدرخشد و سرانجام در نیم فصل امسال به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد تا آینده فوتبالی اش را در تیم دیگری جست وجو کند.

جالب اینکه باتوجه به تعویق بازی هوادار و استقلال در چارچوب هفته شانزدهم، مرادی اولین بازی اش با پیراهن هوادار را مقابل استقلال تجربه می‌کند که می‌تواند مصاف جالب و مهمی باشد. محمد قاضی، محمدجواد محمدی، روح ا... باقری، فرهاد زاوشی و داریوش شجاعیان از استقلالی‌های سابق تیم عنایتی هستند و حالا یک استقلالی سابق دیگر پیراهن آبی وبنفش هوادار را به تن می‌کند.