تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در مشهد جمع آوری شدند

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حسین زاده افزود: جمع آوری این تعداد تابلو به متراژ یک هزار و ۱۶۰ متر مربع از سطح شهر مشهد با تلاش همکاران اداره تبلیغات صنوف سازمان و صدور احکام قضایی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه واحدها صرفاً مجاز به نصب یک تابلوی شناسایی هستند گفت: تمامی افراد حقیقی و حقوقی که متقاضی نصب تابلو هستند می بایست نسبت به دریافت مجوز اقدام نمایند.
رئیس اداره ساماندهی تبلیغات صنوف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: نصب تابلو های تبلیغاتی و معرف کاربری برپشت بام ساختمان ها با اشکال و ابعاد مختلف آشفتگی بصری بوجود می آورد.
وی ادامه داد: براساس مواد ۵۵ و ۹۲ قانون شهرداری ها موضوع ساماندهی، اصلاح، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در دستور کار قرار دارد.
حسین زاده تاکید کرد: باتوجه به اینکه نصب تابلوی شناسایی در مغازه های یک طبقه نباید بالاتر از بام مغازه قرار گیرد و در ساختمان های بیش از ۲ طبقه نیز نباید مزاحم نما و پنجره فوقانی شود.
وی افزود: در صورت عدم رعایت ضوابط فوق و عدم اصلاح تابلو سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد پس از ابلاغ دو اخطار اقدام به جمع آوری و جریمه خواهد کرد.

منبع:سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد