ساعت بازی لیورپول و اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد. منچسترسیتی موفق شد اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه پرگل ۵ بر ۰ در هم بکوبد و صعودش به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کند.  رئال هم در برابر پاریس با یک گل شکست خورد.

اما در ادامه این رقابت‌ها، امشب تیم‌های لیورپول و اینترمیلان از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهندرفت.  این دیدار به میزبانی اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای میلان برگزار می شود. سایمون مارچینیاک قضاوت بازی را برعهده دارد.

لیورپول در ۹ بازی اخیرش شکست نخورده و در ۶ بازی پایانی خود فقط پیروز از زمین خارج شده است. گاسنز و کورآ دو بازیکن اینزاگی هستند که امشب به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ فرصتی برای حضور در زمین نخواهندیافت.

رقابت حساس بایرن و سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ و سالزبورگ دیگر دیدار امشب را برگزار خواهندکرد.

باخت ۴ بر۲ مقابل بوخوم، شوک بزرگی را به بایرنی‌ها پیش از بازی با سالزبورگ اتریش وارد کرد. مونیخی‌ها باید به کشوری بروند که با آن آشنا هستند و مراودات زیادی در طول تاریخ بین آلمان و اتریش برقرار بوده است. در ظاهر قرعه برای تیم ناگلزمن ساده است، اما سالزبورگ طی سالیان اخیر نمایشی داشته و بازیکنانی را معرفی کرده است که باعث می‌شود قدری شانس را برای آن‌ها قائل باشیم.

به نظر می‌رسد بازی پرگلی در راه باشد. بایرن مثل همیشه در بوندس‌لیگا صدرنشین و تیم مسلط به لیگ است و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم با ۶ برد و ۲۲ گل زده به مرحله حذفی رسید. بایرن زیر‌نظر ناگلزمن هم افت نکرده است و همچنان مثل دوران فلیک، لواندوفسکی خوب گل می‌زند. فقط مشکل بایرن این است که ستاره‌هایش مستعد مصدومیت هستند. از طرفی خط دفاعی باواریایی‌ها به قدرتمندی خط حمله‌اش نیست.