تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اعتراض معیشتی به دولت
راهپیمایی و تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار ایران با حضور اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف برگزار شد.

شرکت کنندگان در دقایق ابتدایی این تجمع گسترده با سر دادن شعارهای، «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر اغتشاشگران» انزجار و برائت خود را از برهم‌زنندگان امنیت کشور اعلام کردند.

بیانیه پایانی تجمع عظیم مردم تهران در محکوم‌کردن اغتشاشات اخیر و دفاع از امنیت و اقتدار کشور لحظاتی قبل قرائت شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سخنران مراسم امروز بود، خطاب به راهپیمایان تهرانی گفت: امروز که شما اینجا در قلب انقلاب جهانی اسلام، میدان انقلاب جمع شده‌اید، تیر خلاصی بر سیاست‌های تجاوزکارانه و امید‌های واهی بزرگ‌ترین دشمن تاریخ بشر «آمریکا» زده‌اید؛ آفرین بر شما و بر آن قدم‌های استوار و ثابت. آمدید تا صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید و آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد جهانی حمایت کنید.

وی افزود: اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود دیده می‌شود که شما واژه شرف، آزادگی و دلدادگی به امام مسلمین را روی زمین ترسیم کرده‌اید. هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت خواهد دید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هرکس به جان، مال و ناموس مردم ما تعرض کند سخت مجازات خواهد شد، به دشمنان هشدار داد اگر از خط قرمز ما عبور کنید نابودتان خواهیم کرد.
 
 
منبع: مشرق