آشفته: در فینال حق به حق‌دار می‌رسد |همه از جان برای باریج اسانس مایه گذاشتیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دومین دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و باریج اسانس کاشان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان، کاشان با شکست ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت و حریف سایپا شد.
منا آشفته از تیم باریج اسانس کاشان با کسب ۱۸ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم ذوب‌آهن نیز اسما سعیدی با ۶ امتیاز، بهترین بازیکن بود.
منا آشفته بازیکن باریج‌اسانس کاشان با تاکید بر رقابت نزدیک دو تیم باریج‌اسانس کاشان و ذوب‌آهن اصفهان از سه بازی مرحله نیمه‌نهایی گفت: از ابتدا با برنامه‌ریزی دقیق وارد میدان شدیم. در بازی اول پلی‌آف یکسری اشتباهات فردی داشتیم، ولی در بازی دوم و سوم موفق به جبران اشتباهات شدیم و نمایش کامل‌تری داشتیم.
او که امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم و سوم دیدار با ذوب‌آهن شد، در تشریح عملکردش گفت: نه‌تن‌ها من بلکه همه بازیکنان چه آن‌هایی که در زمین مسابقه حضور دارند و چه آن‌ها که در کنار زمین هستند، هم در تمرینات و هم در جریان مسابقه از جان و دل برای تیم مایه می‌گذاریم. وقت‌مان ارزشمند است و برای رسیدن به اینجا زحمات زیادی را متحمل شده‌ایم.
آشفته در واکنش به نتیجه احتمالی فینال گفت: حق به حق‌دار می‌رسد و انشااله تیم باریج‌اسانس کاشان روی سکوی قهرمانی خواهد رفت.