یخچالی:تعطیلات فیباست و دوست داشتم تیم ملی را همراهی کنم| کرونا دست از سر من برنمی دارد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای حضور در پنجره دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ آماده می‌کند، تست کرونای بهنام یخچالی، لژیونر ایرانی تیم میتل‌دوچر شاغل در بوندس لیگا آلمان، مثبت اعلام شد.
یخچالی چند هفته قبل به کرونا مبتلا شده بود، اما بهبود یافت و برای تیمش در لیگ بوندس لیگا هم بازی کرد، اما در اتفاقی عجیب دوباره تستش مثبت شد. او دراین باره می‌گوید: من چند هفته‌ای درگیر کرونا بودم و در خانه قرنطینه بودم تا اینکه تستم منفی شد و توانستم برای تیمم به میدان بروم و مشکل خاصی هم نداشتم.
او در ادامه می‌گوید: من برای آمادن به ایران مشکلی نداشتم، اما متاسفانه قبل از پرواز تست دادم که دوباره مثبت شد. الان تعطیلات فیباست و ما هم در آلمان بازی نداریم برای همین دوست داشتم به ایران بیایم تا تیم ملی را در دو بازی پیش رو همراهی کنم، اما این کرونا گویا قرار نیست دست از سر من بردارد.
یخچالی در پایان گفت: بعد از گذشت ۵ روز از تستم دوباره باید تست بدهم و اگر منفی باشد سریع به ایران خواهم آمد. امیدوارم چه با من و چه بدون من تیم ملی در مقابل سوریه و قزاقستان بازی خوبی را به نمایش بگذارد و برنده از میدان خارج شود.

 

یخچالی:تعطیلات فیباست و دوست داشتم تیم ملی را همراهی کنم| کرونا دست از سر من برنمی دارد!