طلوع‌کیان: باید دید چه تیم‌هایی مرد پلی‌آف هستند|عملکردمان استثنایی بود

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال با قرار گرفتن تیم مقاومت شهداب یزد در رتبه سوم جدول رده‌بندی (۱۸ برد و ۵۰ امتیاز) به پایان رسید.
علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد که نیم‌فصل دوم لیگ برتر هدایت تیم مقاومت شهداب یزد را برعهده گرفت، درخصوص شیوه برگزاری مرحله گروهی گفت: پیش از آن‌که هدایت تیم مقاومت شهداب یزد را برعهده بگیرم، نظرسنجی از باشگاه‌ها درخصوص شیوه برگزاری این مرحله انجام شده بود و من هم تابع نظر گروهی مربیان و باشگاه‌ها هستم. به هر حال در عمل انجام شده قرار گرفتیم و به آن احترام می‌گذارم و مشکل خاصی هم نبود.
وی افزود: در نیم فصل دوم از ۱۳ بازی، موفق به کسب ۱۲ برد شدیم و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم عملکرد بسیار قابل قبولی داشتیم. با توجه به حل شدن مسائل روحی و روانی تیم و زحماتی که بچه‌ها کشیدند، جایگاه تیم از رتبه هشتم به جایگاه سوم تغییر پیدا کرد. در نیم فصل اول ۶ برد و ۱۷ امتیاز داشتیم، اما در نیم فصل دوم ۱۲ برد و ۳۳ امتیاز کسب کردیم. با این حساب عملکردمان استثنایی و حتی فراتر از هدف‌گذاری‌ها بود. به هرحال نتایج قابل قبولی است و در رفت و برگشت صاحب رتبه سوم شدیم.
سرمربی مقاومت شهداب یزد با اشاره به رقابت‌های مرحله پلی‌آف ادامه داد: پلی‌آف مرحله حذفی است و تمام تیم‌ها با شرایط یکسان در آن حاضر خواهند شد. بازی‌ها متمرکز است و هیچ فرقی بین تیم اول با هشتم وجود ندارد. همان شانسی که تیم اول برای حضور در جمع چهار تیم برتر و فینال را دارد، تیم هشتم هم دارد. همه باید تلاش کنند. هر تیمی که از نظر روحی و فنی در شرایط بهتری باشد و از موقعیت‌ها خوب استفاده کند، در پلی‌آف موفق‌تر خواهد بود. باید صبر کرد و دید چه تیم‌هایی مرد پلی‌آف هستند و می‌توانند عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارند. چون این مرحله کاملا با مرحله گروهی متفاوت است. امیدوارم مقاومت شهداب یزد نیز نتایج لازم را بگیرد.