کدام سریال‌ها پس از ماه رمضان روی آنتن می‌روند؟

افخمی: شبکه‌های تلویزیون چندین سریال را در دست تولید دارند که از میان آن‌ها سه گزینه به پخش نزدیک‌تر هستند و پیش‌بینی می‌شود با پایان ماه مبارک رمضان جایگزین مجموعه‌های مناسبتی شوند. این سه سریال فصل دوم «زیرخاکی»، «صبح آخرین روز» و «بوتیمار» هستند که هرکدام ژانر متفاوتی دارند و می‌توانند گروهی از مخاطبان را با خود همراه کنند.


پایان فیلم‌برداری فصل دوم «زیرخاکی»
با پایان تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان در شهر لاهیجان، این مجموعه به پخش از تلویزیون نزدیک شد. در ابتدا قرار بود این مجموعه به جدول پخش شبکه یک برای ماه رمضان سال‌۱۴۰۰ برسد، اما به دلیل حساسیت‌های کرونایی و تلاش برای رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌ها، همچنین حجم بالای لوکیشن‌ها و طولانی‌ شدن تصویربرداری این اتفاق رخ نداد. اکنون با به پایان رسیدن فیلم‌برداری پیش‌بینی‌ می‌شود سریال جلیل سامان بعد از ماه رمضان روی آنتن برود. فصل اول «زیرخاکی» با فضایی شاد و در بستر وقایع ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی در ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه یک پخش شد. فصل اول این سریال با تلاش ناکام فریبرز باغ‌بیشه برای خروج از کشور، هم‌زمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. اکنون مخاطبان این سریال باید منتظر تماشای فرجام ماجراجویی فریبرز و خوش‌شانسی‌ها و ناکامی‌هایش در فصل جدید باشند. گروه سازنده «زیرخاکی» که این فصل را در لوکیشن‌هایی در شمال کشور، شهرک سینمایی دفاع مقدس، تهران و کرج تصویربرداری کرده‌اند، از حضور پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، امید روحانی، ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی بهره گرفته‌اند.


روایتی از زندگی یک شهید
سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی دیگر سریالی است که به‌زودی روی آنتن می‌رود. این مجموعه قرار است جایگزین «بچه مهندس ۴» در شبکه دو سیما شود. «صبح آخرین روز»، مجموعه‌ای‌۳۰ قسمتی است که به زندگی شهید مجید شهریاری می‌پردازد. شهید مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای متولد زنجان بود که در تاریخ ۸ آذر ۱۳۸۹ در ایران در سن ۴۴ سالگی ترور شد. از بازیگران این سریال می‌توان به کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور و اردشیر رستمی اشاره کرد. با توجه به اینکه سریال 5 برهه از زندگی شهید شهریاری را به تصویر می‌کشد، ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش قرار گرفته‌اند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می‌کند، همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از بومی‌های چهارمحال‌وبختیاری و قم و تهران انتخاب شده‌اند.


بازگشت به کمدی
شبکه سه سیما که در عید نوروز و ماه رمضان ترجیح داد برخلاف رویه هر ساله‌اش سریال غیر کمدی را روی آنتن ببرد، یک مجموعه طنز را آماده پخش دارد. سریال «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام که در شمال کشور و تهران تصویربرداری شده است در ابتدا قرار بود نوروز 1400 روی آنتن شبکه سه برود که این اتفاق رخ نداد و حال به نظر می‌رسد این مجموعه گزینه احتمالی شبکه سه برای بعد ماه رمضان باشد. هدایت هاشمی، ندا کوهی و علی صبوری از بازیگران مشهدی «بوتیمار» هستند که در کنار دیگر بازیگرانی مانند حمید لولایی، مرجانه گلچین، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی و سارا مقربی در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->