میزبانی نگارخانه‌های مشهد از نمایشگاه‌های هنری

افخمی| در آخرین هفته آذر، هنرمندان بسیاری در شاخه هایی چون عکاسی، نقاشی و صنایع دستی آثارشان را در نگارخانه های مختلف شهر در معرض دید عموم قرار داده اند. این نمایشگاه ها تا روزهای پایانی هفته برای بازدید علاقه مندان ادامه
خواهد داشت.


نگارخانه ارغوان میزبان نمایشگاه گروهی خوش نویسی «نقش دل» است. در این نمایشگاه منتخب، آثار خوش نویسی سیده زینب حسینی، حمیده سادات رضوانی، سولماز آرزومندان، مطهره الهامی، سینا صابری، ملیحه صابری پستچی، سارینا دلقندی، امیرعلی رضایی، نینا رمضانی اول، ارسلان پارسی حسن زاده، افسانه حمیدفر، دینا وفایی نژاد، سیده مبینا تاجیک، بی بی زهرا طباطبایی قمی، زهرا خبیری، مهتاب شوکتیان، بهاره فدایی و فاطمه کریمی به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه «نقش دل» تا پنجشنبه 28آذر در نگارخانه ارغوان برپا خواهد بود. علاقه مندان می توانند در طول دوران برگزاری، از ساعت17 تا 20 به محل این نگارخانه در بولوار سجاد، بین سجاد2 و 4، پلاک86 بروند.


نمایشگاه عکاسی «دربرابر بیکرانی» دیگر نمایشگاهی است که این روزها در مشهد برگزار می شود. در این نمایشگاه که در نگارخانه روند برپا شده، عکس های دیجیتال و آنالوگ سهیلا سعیدی و پارسا نیازی به نمایش گذاشته شده است. هنردوستان برای بازدید از این آثار می توانند تا چهارشنبه 27آذر از ساعت17 تا 20 به نگارخانه روند در بولوار خیام، ارشاد6، خیابان هجرت، پلاک72 مراجعه کنند.


نگارخانه رادین نیز این روزها میزبان یک نمایشگاه صنایع دستی است. در این نمایشگاه منتخب، آثار زهرا رئیس السادات، سحر پرهیزکار، سپیده پرهیزکار، سپیده شهابی، سپیده ترکی، زهره عظیمی، الهه بهیاری و لعیا اسلامی زاده به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه صنایع دستی تا چهارشنبه 27آذر در محل نگارخانه رادین واقع در بولوار سجاد، حامدجنوبی12، پلاک108 ادامه خواهد داشت.


نمایشگاه نقاشی انفرادی «بانگ نای ونی» که از 23آذر در نگارخانه آذرنور آغاز به کار کرده است، تا سه شنبه 26آذر ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه، آثار نقاشی
فریبا حاجی سیداسداله در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. «بانگ نای ونی» در طول دوران برگزاری از ساعت17 تا 20 در نگارخانه آذرنور واقع در خیابان راهنمایی، راهنمایی10، پلاک20 میزبان هنردوستان مشهدی است.


نگارخانه آسمان نیز میزبان یک نمایشگاه گروهی عکس است. در این نمایشگاه که «سمفونی چشم ها» نام دارد، آثار هنرجویان دوره عکاسی مهدی پورعبادی به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا سه شنبه 26آذر برپا خواهد بود و علاقه مندان برای بازدید از آثار آن می توانند از ساعت18 تا 21 به نگارخانه آسمان در نبش وکیل آباد38، بین هتل پارس و خیابان سرو، مراجعه کنند.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->