صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آلودگی هوا تا سه شنبه مهمان مشهدی ها

  • کد خبر: ۱۰۴۲۵
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تداوم آلودگی در مشهد تا سه‌شنبه در بعضی ساعات ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرتضی اثمری در خصوص پیش‌بینی وضعیت هوای خراسان رضوی اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا سه شنبه جو پایداری در استان داریم، افزایش نسبی دما را نیز داریم، در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند مشهد در برخی ساعات کیفیت هوا در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد.

وی افزود: از سه شنبه به طور متناوب با گذر شرایط ناپایدار جوی افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد گاهی توأم با بارندگی، در بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه دمای امروز مشهد به ترتیب 18+ و 7+ درجه سانتی‌گراد است، بیان کرد: بیشینه و کمینه دمای فردا در مشهد به ترتیب 18+ و 8+ درجه سانتی‌گراد است.

اثمری یادآور شد: در ۲۴ گذشته زاوه با دمای 3+ سانتیگراد خنک‌ترین و سرخس با دمای 23+ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه تداوم آلودگی در مشهد تا سه شنبه در بعضی ساعات ادامه دارد، ابراز کرد: از سه شنبه عصر، افزایش باد و بارندگی را داریم که این دو عامل سبب کاهش آلودگی هوا می‌شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.