صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سیدمحمد پژمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری در مشهد: در حال حاضر همه نیازهای زائران و مجاوران، با پروژه‌های اجرا شده برطرف نشده است و جای کار بسیاری برای ورود سرمایه‌گذاران باقی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمد پژمان؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری در مشهد گفت: بخش ساختمان و مسکن قبلا یک سوم سهم اقتصاد کشور را عهده دار بود که می‌توان با توجه به وابستگی بسیار کم آن به بیرون کشور این سهم را در شرایط تحریم کنونی افزایش داد.


وی افزود: در حوزه بافت فرسوده دولت اقدامات ویژه‌ای ارائه کرده که با اقدامات مدیریت شهری تکمیل شده است، از تخفیف تا سقف ۱۰۰ درصدی در صدور پروانه‌های ساختمانی گرفته تا تسهیلات بانکی ارزان قیمت و انشعابات.

پژمان در ادامه افزود: مشهد ظرفیت بالایی برای انجام‌ پروژه‌های جدید سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف مانند فرودگاهی، قطار، مترو، حمل و نقل عمومی و سکونتگاه‌های غیر رسمی دارد، زیرا در حال حاضر همه نیازهای زائران و مجاوران، با پروژه‌های اجرا شده برطرف نشده است و جای کار بسیاری برای ورود سرمایه‌گذاران باقی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.