صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم کاشمر در مجلس درخصوص ضعف وزیر بهداشت گفت: استیضاح وزیر بهداشت که با سوءمدیریت خود وضع امروز دارو و افزایش قیمت در این حوزه را رقم زده و مشکلات بیمارستان‌ها را ایجاد کرده، باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نیک‌بین در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۰ آبان ماه) مجلس در تذکر شفاهی گفت: جا دارد در اعلام وصول استیضاح‌هایی که اولویت کشور است، اقدام شود و به وزرایی پرداخته شود که مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده اند.

وی افزود: اعلام وصول‌هایی بار‌های مطرح شده، نظیر استیضاح وزیر بهداشت که با سوءمدیریت خود وضع امروز دارو و افزایش قیمت در این حوزه را رقم زده و مشکلات بیمارستان‌ها را ایجاد نموده و به زودی شاهد مشکلاتی در حوزه شیرخشک خواهیم داشت. همچنین باید استیضاح وزیر علوم مطرح شود که با سوءمدیریت در سازمان سنجش آبروی تعداد زیادی از نخبگان و دانش آموزان سمپات را برده است که بدون هیچ دلیل به آن‌ها اتهام تقلب زده است.

این نماینده مردم در مجلس افزود: چه حقی وجود دارد که با آبروی بچه‌های کنکوری بازی می‌شود و بدون دلیل اتهام تقلب به آن‌ها زده می‌شود، همچنین باید به استیضاح وزیر راه رسیدگی شود که توانی برای نامه نگاری ندارد، چه اصراری است وزیری که مشکلات جسمی دارد و توان راه رفتن ندارد، بخواهد برای ما راه درست کند!

نماینده مردم کاشمر در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: براساس آیین نامه برای استیضاح ۲ ساعت زمان صرف شود، اما استیضاح وزیر صمت بیش از ۲ ساعت به طول انجامید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: براساس آیین نامه استیضاح ۵ ساعت زمان دارد و آن چیزی که شما به آن استناد کردید ماده ۱۰۸ آیین نامه است و ۳ ساعت نیز دولت زمان دارد، اما امروز یک ساعت رئیس جمهور فرصت داشت که در جلسه حضور نداشتند و مابقی وقت نیز بین دوستان استیضاح کننده توزیع شد و دولت هم موافقت کرد و لذا هر کدام حدود ۸۰ دقیقه مطالب را مطرح کردند و ما آیین نامه را رعایت کردیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.