صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در ۳ماه پاییز امسال رقم خورد؛

جمع آوری ۹۰۰ دست فروش از معابر اطراف حرم رضوی

  • کد خبر: ۱۴۵۸۲
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
شــهردار منطقه ثامــن گفت: در ۳ماه پاییز امسال از معابر اطراف حرم ٩٠٠دست فروش و همچنین ٧۵۵ مورد چادر خواب و اتراق غیرمجاز جمع آوری شدند.
به گزارش شهرآرا نیوز، سید مصطفی نعمتی با اعلام این خبر افزود: از حدود ۹۰۰دســت فروش و بساطی که از اطراف حرم مطهر جمع آوری شده، ۸۵۸ نفر آن‌ها دست فروش و ۳۸نفر دیگر هم بساطی‌های غیرمجاز بوده اند که به فروش مواد غیر بهداشتی و فاقد استاندارد همچون عطر، ادکلن، چاقو، مواد تقلبی مبادرت می‌ورزیدند.
وی ادامه داد: در آبان ماه، ۴۸۹چادرخواب از سطح معابر جمع شده و در همین ایام۲۶۶ مورد اتراق در فضا‌های سبز و معابر هم جمع‌آوری شده است.
وی یادآور شد: همچنین ۱۵ عدد سایبان فرسوده و نازیبا، داربست و تابلو‌های غیرمجاز فرسوده ال‌ای دی، به دلیل مغشوش کردن سیما و منظر شهر از سطح منطقه جمع آوری شده است.
وی اظهار داشت: با همکاری مرکز بهداشت ثامن نسبت به جمع آوری ۴۴نمونه موردی ارائه مواد غذایی غیربهداشتی از قبیل آش، خامه، زیره و خشکبار هم اقدام شده است.
شهردار منطقه ثامن اذعان داشت: در راستای برخورد با متخلفانی که به نوعی حقوق سایر شهروندان را نادیده گرفته و مبادرت به تخلفات شامل ایجاد سدمعبر، بر هم زدن آراستگی سیمای شهری، تکدی گری و نیز تخطی از قوانین شهرداری داشته اند، در پاییز امسال ۲۱۴ اخطاریه ابلاغ و ۳۵ رای قطعی نیز اعمال شده است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.